در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی، ملوان بندرگز نماینده استان گلستان شامگاه یکشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر در مقابل میهمان تبریزی خود، دومین شکست خانگی را پذیرا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملوان در حالی به مصاف شهرداری تبریز رفت که با توجه به برد هفته گذشته و حمایت تماشاگران بندرگزی، حساب ویژه‌ای روی این بازی و برد خانگی باز کرده بود.


این دیدار با گل ثانیه‌های آغازین تیم میهمان و تمرکز نداشتن بازیکنان ملوان همراه شد، نبود میلاد درزی در ترکیب ملوان این ناهماهنگی را بیشتر به رخ می‌کشید و تیم تبریزی بهترین بهره را از رویه حاکم بر بازی برد و با استفاده از اشتباه دروازه بان ملوان توانست به گل برسد و در ادامه نیز دو بار دیگر دروازه تیم گلستانی را باز کردند.


بازیکنان ملوان در تایم سوم وپایانی بازی تلاش خود را بیشتر کردند و با یک ضربه پنالتی توانستد یکی از سه گل خورده را جبران کنند و بازی با نتیجه سه بر یک به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.


این دومین شکست خانگی ملوان در دومین میزبانی خود در فصل ۹۶ بود.


ملوان در هفته سوم این رقابت‌ها نیز در بندرگز با نتیجه ۵ بر ۴ از شهید جهان نژادیان آبادان شکست خورده بود.


داوری این بازی بر عهده مهدی قربان فکر، ابوالفضل داوطلب، هاشم امیری، شهاب الدین ناظمیان بود و هادی فلاحت پیشه ناظر عملکرد تیم داوری بود.


محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عربجز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی و علی صیدانلو بازیکنان ملوان در فصل جاری رقابت‌ها هستند.


مهدی احمدی مربی، امیر بهی مربی بدنساز و اکبر شربتی به عنوان مربی گلر‌ها در کنار محمد رضا رحمانی مسئول تدارکات ملوان را همراهی می‌کنند، سرپرست تیم علی جهانشاهی است.


بندرگز از توابع استان گلستان بوده و در ۴۰ کیلومتری غرب گرگان واقع است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.