رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با بودجه کم فدراسیون ،فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در رده‌های سنی مختلف کشور در رده‌بندی جهانی وضعیت مطلوبی پیدا کرده‌اند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با مسؤولان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش شهرستان فردوس گفت:‌ باید از تعامل و همکاری خوب نهادها، ارگان‌ها و باشگاه‌های شهرستان به ویژه شهرداری در جهت گسترش فوتبال که از مهم‌ترین اهداف فیفا است تقدیر و تشکر کنم.

وی همچنین با اشاره به بودجه اندک فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با همین بودجه کم، در حال حاضر فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رده‌های سنی مختلف کشور، در رده‌بندی جهانی وضعیت مطلوبی پیدا کرده‌اند.

تاج در این دیدار با تشکر از استاندار خراسان جنوبی برای توجه ویژه به فوتبال گفت: در صورت سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر، در سال‌های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشور و استان خراسان جنوبی خواهد بود.

سید علی‌اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری غدیر بیرجند گفت: از نخستین روزهای شروع خدمت در خراسان جنوبی پیگیر ایجاد باشگاه بومی در استان بودیم تا روح تازه‌ای در استان دمیده شود.

سید علی‌اکبر پرویزی اضافه کرد: البته مکان‌یابی این طرح از ابتدا ایرادهای جدی داشت، از این رو برای منحرف ساختن کانال سیل‌خیز که در محدوده ورزشگاه قرار گرفته است‌، بودجه زیادی تاکنون صرف شده است.

وی با بیان اینکه برای شناخت اشکالات احتمالی موجود در این ورزشگاه لازم است چند مسابقه فوتبال بین باشگاه‌های کشور در این محل برگزار شود، بیان کرد: مسؤولان فدراسیون فوتبال و مدیران استانی باید در این خصوص همکاری لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان جنوبی همچنین بر ضرورت حمایت دولت از ورود بخش خصوصی در حوزه تیم‌داری و سرمایه‌گذاری در این زمینه تأکید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین برای برگزاری انتخابات مجمع هیات فوتبال خراسان جنوبی در این مجمع حضور یافت.

در انتخابات این مجمع به ریاست رئیس فدراسیون فوتبال حسن قهوه‌چی با کسب 15 رای موافق از 23 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.