شهردار نطنز گفت: با نصب دکل و خرید تجهیزات لازم و اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرداری نطنز به فرکانس بی سیم مرکزی آتش نشانی و ستاد اجرایی مجهز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محسن تجویدی  افزود: با توجه به این که عدم وجود تجهیزات شبکه بی سیم در زمان های بحرانی یکی از نقص های تجهیزاتی ستاد مدیریت بحران شهرداری، عوامل اجرایی و آتش نشانی بوده است، عزم خود را نسبت به اخذ مجوز و نصب این سیستم جزم کردیم.

وی افزود: پس از پیگیری های به عمل آمده و اخذ مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع ذیصلاح، شهرداری نطنز به دو فرکانس بی سیم مرکزی آتش نشانی و ستاد اجرایی مجهز شده است.

شهردار نطنز تصریح کرد: با نصب دکل و خرید تجهیزات لازم از جمله 20 دستگاه بی سیم دستی و خودرویی مربوطه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال، خودروهای آتش نشانی و برخی خودروهای شهرداری مجهز به سیستم بی سیم شدند.

وی افزود: دکل بی سیم به طول 20 متر بر بام شهرداری نطنز نصب شده که قابلیت برقراری ارتباط تا شعاع 10 کیلومتری را فراهم می کند.

تجویدی به هدف های این طرح اشاره کرد و گفت: این تجهیزات با هدف تسریع در خدمات رسانی، تسهیل در ارتباطات به ویژه در زمان های خاص بحران و کاهش هزینه های تلفن اجرایی شد.

وی افزود: راه اندازی و نگهداری خطوط تماس مستقیم بین آتش نشانان و مسئولان شهرداری یک هدف اصلی در تمامی برنامه ریزی های مدیریت بحران است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار