سارق بانک تجارت شعبه صدا و سیمای رشت بعد از 6 ماه دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت :در پی وقوع سرقت مسلحانه بانک تجارت شعبه بلوار رسالت شهر رشت در اول آذر ماه پارسال توسط 2 سارق موتورسیکلت سوار و سرقت 470 میلیون ریال وجه نقد که منجر به مجروح شدن رئیس این بانک شد، دستگیری سارقان در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه پلیس برای دستگیری سارقان آثار و مستندات موجود در صحنه جرم و تصاویر دوربین های مدار بسته در مسیر حرکت سارقان را بررسی کردند، افزود: با بررسی تصاویر دوربین یکی از ساختمان های مشرف به یکی از کوچه های پشت ساختمان صدا و سیما که سارقان موتورسیکلت را در آنجا رها کرده بودند، سرنخی از یک دستگاه خودروی 206 سفید که سارقان پس از رها کردن موتورسیکلت فاقد اصالت با آن متواری شده بودند، به دست آمد.
 
فلاح کریمی اعلام کرد: پس از بررسی در بانک های اطلاعاتی پلیس مشخص شد شماره پلاک پژو 206 سرقتی بود که حدود 20 روز قبل از سرقت بانک در یکی از خیابان های رشت سرقت شده بود.
 
 رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه سرانجام کارآگاهان سرنخی از یکی از سارقان به دست آوردند و با بررسی سوابق او متوجه شدند که متهم به جرم سرقت بانک صادرات شهر لاهیجان زندانی است، افزود: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان لاهیجان رفتند و متهم را برای تحقیقات به رشت منتقل کردند.

  سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با بیان اینکه متهم 36 ساله در ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی در مواجهه با شواهد، مستندات پلیس و کارمندان بانک تجارت به سرقت اعتراف کرد، اعلام کرد: تلاش پلیس برای دستگیری همدست متهم که متواری است ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه پرونده متهم هم اکنون در دستگاه قضایی در دست بررسی است، تصریح کرد: متهم علت و انگیزه خود از سرقت را مشکلات مالی و اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
اخبار را پوشش میدید ولی//جزعیات را نمیگید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۴:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
افرین بر این پر همتان پلیس