مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۴۸۲ کلاس درس این استان به اسکان مسافران تابستان امسال اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۴ مدرسه در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امکان استفاده از این زیرساخت‌ها برای مسافران تابستان و زوار حرم رضوی فراهم شده افزود: امکان اسکان و پذیرش مسافران خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی و همچنین مسافران غیرفرهنگی و اقشار مختلف مردم در این مدارس فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ایجاد ۱۱ پایگاه برای خدمات‌دهی به سفر‌های تابستانی در این استان خبرداد و تصریح کرد: مدارسی که برای سفر‌های تابستانی در نظر گرفته شدند در سه بخش ویژه، الف. و ب. خدمات خود را به هم‌وطنان ارائه می‌دهند.

جهان از تجهیز این کلاس‌های درس به امکانات و تجهیزات مناسب خبر داد و گفت: از مجموع ۴۸۲ کلاس درس پیش‌بینی شده برای سفر‌های فصل تابستان، ۶۷ کلاس درس در سطح"ویژه" بوده و از امکانات بسیار خوب و بالایی برخوردارند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است خدمات کیفی خوبی به مسافران ارائه شود گفت: بیشترین کلاس‌های درس در نظر گرفته شده در سطح"الف" هستند و مسافران می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: از ۴۸۲ کلاس پیش‌بینی شده این استان برای سفر‌های تابستانی ۳۸۴ کلاس درس در سطح " الف"یا درجه یک و ۳۱ کلاس در سطح" ب" تعریف شدند.

این عضو کارگروه سفر استان سمنان از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان برای خدمات‌دهی به فرهنگیان سراسر کشور در مدارس این استان خبر داد و گفت: تلاش همکاران ما براین است که خدمات درخوری به همه هم‌وطنان و خصوصا همکاران فرهنگی ارائه شود.

وی خدمات دهی به مسافران و خصوصا زوار حرم رضوی را افتخاری برای آموزش و پرورش این استان ارزیابی و تصریح کرد: تلاش همکاران براین است که از طریق این خدمات میهمان نوازی مردم استان و دلبستگی آن‌ها به زوار حضرت ثامن (ع) را به نمایش بگذارند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.