رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:دشمنان تمام تلاش خود را برای به فراموشی سپرده شدن قدس شریف و مسئله فلسطین می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت یازده صبح روز جمعه(دوم تیرماه) و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی آغاز و به مسجد جامع ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه اینکه احتمالا سخنران مراسم روز جهانی قدس "علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خواهد بود، گفت: هنوز حضور ایشان در استان قطعی نشده و تا بعد ازظهر امروز مشخص می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: برای برپایی غرفه‌های فرهنگی از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف در روز جهانی قدس برنامه ریزی شده است.

سروری با تاکید بر اینکه یوم‌الله روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است که هم برای جهان اسلام و هم برای نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی دارد، ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در روز جهانی قدس امسال بار دیگر اعلام انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی، صهیونیسم و آل سعود به نمایش بگذاریم.

وی حضور با شکوه اقشار مختلف مردم در راهیپمایی روز جهانی قدس را در تقویت نیروهای امنیتی حائز اهمیت دانست.

سروری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نماز روز عید سعید فطر از میدان آزادی و روبروی شرکت گاز تا میدان بسیج شهر کرمانشاه، ابراز امیدورای کرد: امسال شاهد حضور پرشور تر مردم در نماز روز عید فطر باشیم. 

سروری سپس با اشاره به برگزاری مراسم ویژه "هفتم تیر" در روز چهارشنبه همین هفته، افزود: مراسم روز هفتم تیر در شهر کرمانشاه در مسجد کندوله‌ای‌ها(غدیر) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این هفته که  به نام هفته بازخوانی  و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده، با توجه به جنایات اخیر تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) در تهران باید پرشور برگزار شود.

برپایی نمایشگاه، مراسم شب شعر و... از جمله برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کرمانشاه بود که سروری از آنها یاد کرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از همه شهرستان‌ها خواست تا برای برگزاری باشکوه این سه مناسبت مهم روز جهانی قدس، نماز عید فطر و هفته بازخوانی  و افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.