تیم دو و میدانی نفت تهران ایران برای حضور در رقابت های جام کازانف، عازم قزاقستان می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم دو و میدانی نفت تهران با هدف حضور در رقابت های جام کازانف، با ۱3 ورزشکار عازم قزاقستان می شود. رقابت های جام کازانف قزاقستان که روزهای 3 تا 4 تیرماه برگزار می شود و تنها فرصت باقی مانده ورزشکاران کشورمان برای کسب مجوز مسابقات آسیایی هندوستان است.
 
احمدرضا خنفری(400 متر با مانع)-محمد بنی آدم(پرش با نیزه)-علی ثمری(پرتاب وزنه)-کیوان قنبرزاده(پرش ارتفاع)-رضا قاسمی( 100 و 200 متر)-وحید صدیق(پرش سه گام)-علی رضا مهر صفوتی(پرتاب وزنه)-مصطفی ابراهیمی(800 متر)-مسلم نیا دوست(1500 متر)-پژمان قلعه نوئی(پرتاب چکش)-حسین کیهانی(1500 متر)-احمد فرود(5000 متر)-رضا ملک پور(400 متر با مانع)، 13 ورزشکار اعزامی به این رقابت ها هستند.
 
کیوان قنبرزاده و علی خدیور که سهمیه مسابقات آسیایی را در جیب دارند، در جام کازانف برای کسب سهمیه جهانی لندن شانس خود را امتحان کنند.
 
 
البته قرار است مسئولان تیم نفت تا فردا درمورد دوندگانی هم که از سوی فدراسیون دو و میدانی به این باشگاه معرفی شده اند، تصمیم گیری و در صورت لزوم آن ها را هم به جام کازانف اعزام کنند.
 
همچنین رضا قورچیان به عنوان سرپرست،ایرج ایرجی،عبدالغفار سقر و اسماعیل کبوتران به عنوان مربی ورزشکاران را در این سفر همراهی می کنند.
 
گفتنی است تیم نفت تهران روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در این رقابت ها عازم قزاقستان می شود و تاکنون حضور بیش از 10 کشور در این مسابقات قطعی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار