مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: توسعه فروشگاه های صنایع دستی و شکل گیری بازار فروش دغدغه ماست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلیل بالایی در مراسم افتتاح فروشگاه بزرگ صنایع دستی کرمانشاه اظهارکرد: توسعه فروشگاه های صنایع دستی و شکل گیری بازار فروش یکی از دغدغه های ما در حوزه صنایع دستی است که خوشبختانه امروز با افتتاح این فروشگاه بزرگ فرصت مناسبی برای عرضه محصولات صنایع دستی استان فراهم گردیده است.

وی بازاریابی و فروش را از جمله مشکلات صنعتگران عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات عمده ای که شاید مانع تولید انبوه صنایع دستی در استان شده، بحث بازار فروش است که باید بهای بیشتری به آن داده شود و راهکارهای مناسب برای عرضه محصولات صنایع دستی و تشویق مردم به خرید کالای صنایع دستی اندیشیده شود.

بالایی با بیان اینکه در سال 96 اقدامات خوبی برای احداث بازارچه های دائمی در استان در حال شکل گیری است، افزود: احداث بازارچه دائمی در جنب اداره کل میراث فرهنگی استان که تا چند وقت دیگر به بهره برداری خواهد رسید و همچنین رایزنی برای ایجاد بازارچه های دائمی در سطح شهرستان ها از جمله اقداماتی است که می تواند به بازار فروش ما کمک شایانی بکند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین از برنامه این اداره کل برای نصب کیوسک های فروش صنایع دستی در اماکن تاریخی و گردشگری استان خبرداد.

این فروشگاه صنایع دستی در شهرک الهیه کرمانشاه، انتهای خیابان کاشانی جنب بوستان شهرداری واقع است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.