استاندار زنجان اعلام کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات طرح رونق تولید پیش‌بینی شده است. ​

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسدالله درویش‌امیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: خوشبختانه خط و مشی برنامه اقتصاد مقاومتی سال96 تببین و از طریق وزیر کشور به استانداری‌های کشور ابلاغ شده که در این ابلاغیه 18 بند وظیفه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برش استانی وظایف خود را مشخص کنند تا نقشه راه استان برای سال 96 در اجرای اقتصاد مقاومتی مشخص شود، افزود: مدیران دستگاهای اجرایی برش استانی برنامه های دستگاه های خود را تهیه نمایند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر استانی در طرح رونق اقتصادی سریع‌تر، دقیق، منظم‌تر و دلسوزانه‌تر عمل کند، می‌تواند بیشترین بهره را ببرد، عنوان کرد: مسئول اجرای هر یک از پروژه‌ها باید به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی معرفی شده و در مورد برنامه‌هایی که باید اجرا کنند توجیه شوند.

وی کارنامه بانک‌های استان را درسال 95 خوب ارزیابی کرده و ضمن قدردانی از آنها درخواست کرد تا گزارشات خود را در مدت یک هفته به دستگاه‌های مربوطه ارسال کنند تا پاسخ استعلام را سریعتر دریافت کنند.

درویش‌امیری در مورد تحول و ایجاد خلاقیت در اجرای پروژ‌ها تصریح کرد: اگر قرار بود اجرای پروژ‌ه‌ها روال عادی قبلی خود را داشته باشد لزومی بر تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی نبود و این طرح برای سرعت دادن به کارها و چندین برابر شدن تلاش‌های دستگاه‌های مربوطه است.

وی با اشاره به اینکه بودجه طرح رونق اقتصادی سال گذشته 16 هزار میلیارد تومان بوده و امسال به 20 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: طرح رونق تولید و ایجاد اشتعال درد و دردمندی می‌خواهد

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.