تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری علی دایی در شهر سرعین اردو زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف از برگزاری اردو در شهر سرعین را انجام تمرینات ویژه بدنسازی برای آمادگی بیشتر بازیکنان و حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.

علی دایی مدت برگزاری اردوی آمادگی تیم فوتبال سایپا در استان اردبیل را 10 روز اعلام کرد و گفت: در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی ، انجام برخی تمرینات تاکتیکی را نیز در دستور کار داریم.

وی تعداد بازیکنان حاضر در این اردو را 24 نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این 16 نفر از کادر فنی تیم و مسئولان باشگاه سایپا در اردوی سرعین حضور خواهند داشت.

دایی آب و هوای اردبیل و دامنه های سبلان را برای انجام تمرینات هوا و تنفسی و آمادگی بدنی ورزشکاران رشته های مختلف بسیار مناسب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های لازم بستر و امکانات بیشتری برای برپایی اردوهای مختلف ورزشی در شهرهای سرعین و نیر فراهم شود.

به گفته سرمربی تیم فوتبال سایپا، قرار است تمرینات آمادگی بازیکنان این تیم در ده روز آینده در زمین های ورزشی شهرهای اردبیل، سرعین و نیر برگزار شود و برگزاری یک یا دو دیدار تدارکاتی هم در برنامه های این اردو گنجانده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار