امام جمعه بهاباد برحضور راهپیمایی روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بهاباد در خصوص راهپیمایی روزجهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت : این روز نماد اتحاد و عزت مسلمنان در برابر جبهه کفر و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی درخطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد با تاکید بر حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: با حضور در این راهپیمایی، یادگار حضرت امام خمینی (ره) که پرهیز از سازشکاری با آمریکا و صهیونیسم است را حفظ می کنیم.

وی با تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام ادامه داد: نباید در این ماه نیازمندان و مستمندان جامعه را فراموش کنیم و باید تلاش کنیم تا رفتار و گفتارمان در جامعه علی وار باشد.

خطیب جمعه بهاباد در خصوص دیدار کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: آمریکا عامل بی ثباتی جهان از شمال آفریقا تا غرب آسیااست و این در حالی است که ایران را به بی ثباتی منطقه متهم می کند.

حجت الاسلام دهقانی در خصوص سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام راحل گفت: جهاد سازندگی دردوران هشت سال دفاع مقدس از پیشتازان دفاع و هم کنون نیز باید در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پیشرو باشد.

بهاباد در فاصله حدود 200 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.