4 هزار و 300 کارورز فارغ التحصیل در سامانه کار ورزی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی استان مازندران نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : فارغ لتحصیلان جویای کار در مازندران با شرکت در طرح کارورزی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار می شوند.

وی افزود: 4300 نفر کارورز فارغ التحصیل و41 کارفرما بعنوان پذیرنده کارورز تاکنون در سامانه کار ورزی اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی استان مازندران نام نویسی کردند .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : افراد فارغ التحصیل یک دوره 4 تا 6 ماه کارورزی را خواهند دید یا بصورت کارفرما یا در همان کارگاه مشغول به کار خواهند شد

کامران اصغری افزود: با توجه به استقبال فارغ التحصیلان از طرح کاروزری برای انتقال مهارت و تجربه محیط کار و سپس ورود به بازار کار ، بستر اشتغال بیشتر در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جوانان گفت : ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است و در نظر داریم که جوانان با آموزش در محیط واقعی کسب و کار و دیدن نمونه طرح‌ها و کسب و کارهای کارآفرینان به سمت و سوی کارآفرینی پیش روند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.