مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از تدوين برنامه جامع عملياتی برای تحقق سياست‌های اقتصاد مقاومتی، امسال در راستای تحقق رونق توليد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سيد مصطفی موسوی گفت: شهرک‌های صنعتی بسترساز مهم و كليدی در استقرار صنايع كوچك و متوسط در كشور محسوب می‌شوند و نقش غیرقابل‌انکار در مباحث اقتصادی و صنعتی دارند.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: فعاليت واحد توليدی و صنعتی و اشتغال در شهرک‌های صنعتی، نقش مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی را نشان می‌دهد و از سوی ديگر، وظیفه‌ای سخت و حساس را برای شركت شهرک‌های صنعتی تكليف می‌کند.

موسوی با اشاره به توليد محصولات باکیفیت در استان گفت: افزايش صادرات واحدهای توليدی كه منجر به ارزآوری و افزايش سهم توليد داخلي در محصولات منجر به جلوگيری از خروج ارز از كشور می‌شود كه علاوه بر ايجاد رونق توليد باعث اشتغال‌زایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نيز خواهد شد.

وي تكيه بر توليد داخلي و توجه به مصنوعات وطني را از الزامات دستيابی به اقتصاد مقاومتی و تحقق آن دانست و گفت: دستگاه‌های اجرايي و مردم با توجه به نياز، تمام تلاش خود را براي استفاده از كالای داخلی به كار گيرند و واحدهای توليدی نيز با استفاده از نوآوري روز و توليد با کیفیت، بستر را فراهم كنند.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تدوين برنامه عملياتی برای اجرای زيرساخت شهرک‌ها، با توجه به منابع، در دستور كار قرار دارد و پس از انتخاب پيمانكار، نظارت و برنامه‌ریزی برای تحقق پروژه در دستور كار قرار دارد.

وي ضمن تشريح ساير برنامه‌های شركت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: با برنامه جامع و اتخاذ رويكرد اقتصادی، شاهد شكوفايی هر چه بيشتر اقتصاد ملی و تحقق اهداف مورد نظر سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران، در سطح كشور خواهيم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.