مدیرعامل سابق باشگاه نساجی گفت: اگر نساجی بتواند بر حاشیه ها غلبه کند می تواند رویای صعود به لیگ برتر را محقق سازد.

عبدالحمید رمضانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدایی اش از تیم نساجی مازندران اظهار کرد: قرارداد من با باشگاه نساجی یک ساله بود و باشگاه نیز قرارداد مرا تمدید نکرد به همین دلیل از این تیم جدا شدم.

وی در مورد نتایج فصل گذشته تیم نساجی مازندران در رقابت های لیگ دسته اول گفت: به نظر من نساجی با توجه به امکاناتی که فصل قبل داشت نتایج بدی نگرفت، هر چند اعتقاد دارم که می توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم. برخی حاشیه ها و مشکلات مالی به نساجی ضربه زد و مانع از صعود این تیم به لیگ برتر شد.

مدیرعامل سابق باشگاه نساجی مازندران همچنین با اشاره به پیش بینی اش از نتایج فصل آینده این تیم عنوان کرد: مالکان باشگاه نساجی در پی صعود به لیگ برتر هستند اما رسیدن به این هدف نیازمند ابزارهایی است که مدیریت باشگاه باید آنها را فراهم کند. اگر نساجی بتواند بر حاشیه ها غلبه و آنها را کنترل کند می تواند رویای صعود به لیگ برتر را محقق سازد.

رمضانی در پایان گفت: هنوز مشخص نیست که فصل آینده در کدام تیم مشغول فعالیت می شوم، فعلا خسته هستم و احتمال دارد تا آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ، از فوتبال دور باشم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار