مدیر باشگاه مخاطبان سی‌ امین جشنواره بین ‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: ارتباط دوسویه با مخاطبان از ویژگی های این دوره از جشنواره است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،'شادمهر راستین'  افزود: برای این دوره از جشنواره بگونه ای برنامه ریزی شده است که مخاطبان و بویژه کودکان و نوجوانان بتوانند نظرات و تحلیل های خود را از طریق فضای مجازی و نیز پایگاه های اطلاع رسانی به ستاد برگزاری این جشنواره ارائه کنند.
 
وی با اشاره به استفاده از شبکه های اجتماعی و برنامه های رایج تلفن همراه برای برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبان این رویداد فرهنگی هنری، تصریح کرد: ربات Icff_bot برای عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره در نظر گرفته شده است و علاقه مندان از این طریق می توانند به اخبار و برنامه ‌های نمایش فیلم‌ ها، کلاس‌ های آموزشی و کارگاه ‌های تخصصی این جشنواره دست یابند و نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کنند.
 
راستین اضافه کرد: تسهیلات، تخفیفات و جوایزی نیز برای اعضای باشگاه در نظر گرفته شده که طی ایام برگزاری جشنواره قابل استفاده خواهد بود.
 
وی افزود: همچنین هر یک از اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره بین ‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌تواند با معرفی اعضای خانواده و یا اطرافیان خود برای عضویت از طریق ربات Icff_bot، از تخفیف در تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره بهره‌مند شود.
 
مدیر باشگاه مخاطبان سی‌ امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خاطرنشان کرد: برای صرفه ‌جویی در زمان، افزون بر فروش بلیت فیلم های جشنواره در گیشه ها، تهیه بلیت این فیلم ها از طریق درگاه اینترنتی برای مخاطبان فراهم شده است و علاقه مندان در صورت خرید بلیت اینترنتی فیلم های جشنواره از تخفیف قیمت برخوردار می شوند.
 
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر در اصفهان برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.