بازیکنان تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار با آمریکا در آغاز هفته سوم لیگ جهانی اظهاراتی داشتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در آغاز هفته سوم لیگ جهانی 2017 به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا خواهد رفت. بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از این مسابقه اظهاراتی درباره دیدار با آمریکا داشتند. بازیکنانی که همگی به دنبال پیروزی مقابل آمریکا هستند تا امیدهایشان برای صعود به فینال باقی بماند.

**موسوی:  لیگ جهانی امسال فرسایشی است
«سید محمد موسوی» درباره بازی ایران و آمریکا گفت: جدول مسابقات به گونه ای است که به دلیل از دست دادن یک امتیاز در دو مسابقه باید هر سه مسابقه این هفته را ببریم و می‌دانیم که کار بسیار سختی است.

وی افزود: لیگ جهانی امسال بسیار فرسایشی و سخت است. همه تیم‌ها مانند ما مصدومانی دارند، مثل عادل و جواد اما بقیه باید جور بازیکنان مصدوم را بکشند.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**نظری‌افشار:  مسیر سختی را پیمودیم!
«فرهاد نظری‌افشار» درخصوص بازی با تیم ملی آمریکا، یادآور شد: شرایط تیم خوب است. مسیر سختی را پیمودیم، اما خوب استراحت و ریکاوری کردیم و تمرین خوبی پشت‌سر گذاشتیم.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**سال‌افزون: آمریکا با تمام توانش به مصاف ما می‌آید
پاسور تیم ملی والیبال گفت: آمریکا حریف نخست ما در هفته سوم لیگ جهانی، جایگاه خوبی در جدول رقابت‌ها ندارد. بنابر این مسابقه سختی را برابر این تیم خواهیم داشت. چون تمام توانش را می‌گذارد.

«فرهاد سال‌افزون» افزود: در مسابقه با لهستان با توجه به نبود سعید معروف فرصتی شد تا بازی کنم. اینکه بگویم من خیلی خوب بودم صحیح نیست، یک تیم بودیم و در کنار هم توانستیم موفق شویم.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**حیدری: برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود می‌جنگیم
لیبروی تیم ملی والیبال گفت: درست است که باید به مصاف تیم‌های قدرتمندی برویم اما ما نیز برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود می‌جنگیم.

«مصطفی حیدری» اظهار داشت: سفر 16 ساعته سختی به لهستان داشتیم و به محض رسیدن‌ به سرعت تمرین را آغاز کردیم. همه انرژی خود را می‌گذاریم تا با دعای خیر مردم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**مرندی: برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنیم
دیگر لیبروی تیم ملی والیبال گفت: این هفته سخت‌ترین مسابقات تیم ملی در لیگ جهانی است. آماده‌ایم و برای صعود به مرحله بعدی تلاش می‌کنیم.

«مهدی مرندی» ادامه داد: نخستین مسابقه را برابر آمریکا باید خوب شروع کنیم تا با پیروزی‌های بعدی مسابقات را به خوبی تمام کنیم.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**میرزاجانپور: با صعود به مرحله بعد باید مردم را خوشحال کنیم
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران نیز اظهار داشت: باید هفته سوم را خوب شروع کنیم تا با صعود به مرحله بعد مردم را خوشحال کنیم.

«مجتبی میرزاجانپور» گفت: مسابقه نخست برابر آمریکا از همه مسابقه‌ها مهم‌تر است، اگر این مسابقه را از دست دهیم انگار که کار تمام شده است. متاسفانه عادل غلامی و جواد معنوی نژاد را دراین هفته حساس نداریم و با همین بچه‌هایی که در اردو هستند، باید پیش برویم.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

**عبادی‌پور: بازیکنان خوبی جایگزین مصدومان تیم شدند
دیگر دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: جواد معنوی نژاد و عادل غلامی را در هفته سوم لیگ جهانی نداریم، اما در عوض بازیکنان خوبی جایگزین و به تیم اضافه شده‌اند که امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم

«میلاد عبادی‌پور» خاطر نشان کرد: پرواز طولانی برای رسیدن به لهستان داشتیم، اما تمرین سبک اول و کار با وزنه بدن‌مان را باز و آماده کرد. چهارشنبه شب هم تمرین بسیار خوب و سنگینی پیش از آغاز رقابت‌های هفته سوم داشتیم که برای دیدار امشب کمک زیادی به ما خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال از دیدار با آمریکا می‌گویند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار