تیم ملی والیبال ایران برای صعود به جمع ۶ تیم نهایی لیگ جهانی والیبال نیاز به پیروزی در هر سه دیدار هفته سوم در لهستان دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پرونده هفته دوم لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال با برگزاری سه دیدار در تهران برای تیم ملی والیبال کشورمان بسته شد.
 
جایی که بلندقامتان ایران طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی با تیم‌های بلژیک، صربستان و آرژانتین دیدار کردند و حاصل تلاش آن‌ها کسب دو پیروزی مقابل بلژیک و آرژانتین و قبول شکست برابر تیم ملی والیبال صربستان بود. شاگردان کولاکوویچ که چشم امید به پیروزی در هر سه دیدار این هفته داشتند، با وجود شکست در یکی از مسابقات عملکرد قابل قبولی داشتند و نسبت به هفته اول با دو پله صعود در رده هشتم قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران هفته نخست لیگ جهانی ۲۰۱۷ را در کشور ایتالیا و در شهر پسارو سپری کرد. این تیم در ایتالیا در دیدار با تیم‌های برزیل و ایتالیا تن به شکست داد، اما در روز پایانی هفته اول مقابل تیم لهستان موفق به پیروزی سه بر یک شد تا هفته اول را با یک برد و دو باخت تمام کند.
 
جایگاه ملی‌پوشان ایران در پایان هفته اول رتبه‌ای بهتر از دهمی نبود، اما با صعود دوپله‌ای بعد از مسابقات هفته دوم شانس‌های صعود برای این تیم پابرجا ماند. 

ملی‌پوشان بلندقامت کشورمان برای برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ جهانی که هفته پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌هاست، راهی کشور لهستان می‌شوند.
 
بلندقامتان امیدوار به صعود شدند/ چالشی سخت تیم ملی در لهستان 
 
کار ملی‌پوشان والیبال ایران در لهستان بسیار سخت خواهد بود. جایی که شاگردان کولاکوویچ باید به سه تیم قدرتمند لهستان، روسیه و آمریکا دیدار کنند. حریفانی که هر کدام به عنوان قدرتی در والبیال جهان مطرح هستند و تیم ملی برای کسب نتیجه در این مسابقات راهی دشوار را در پیش دارد.
 
رفع مصدومیت سید محمد موسوی و نمایش خوب این بازیکن تیم ملی والیبال موضوع خوشحال‌کننده‌ای است که می‌تواند شرایط خوبی را در هفته سوم برای تیم ملی فراهم کند. مدافع روی توری که عدم حضورش در ایتالیا به تیم ضربه زد و عملکرد تیم ملی در هفته دوم با حضور این بازیکن نقش مهم و تاثیرگذار این بازیکن را نمایان کرد. 
 

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر تیم‌های قدرتمندی مانند صربستان، برزیل، لهستان، بلژیک و کانادا را در جدول مسابقات بالای سر خود می‌بیند. تیم‌هایی که رقابت با آن‌ها برای کسب سهمیه فینال لیگ جهانی ۲۰۱۷ سخت است.
 
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین تجربه لیگ جهانی خود در تلاش خواهد بود که اتفاقات لیگ جهانی چهارم برایش تکرار نشود و بتواند به فینال مسابقات راه پیدا کند.
 
شاگردان کولاکوویچ در حال حاضر با سه پیروزی و سه شکست از ۶ بازی خود در رده هشتم قرار دارند و باید برای امیدواری به ارتقا رتبه در هفته پایانی مسابقات تنها به پیروزی فکر کنند و بس. رسیدن به فینال مسابقات لیگ جهانی دشوار است، اما برای تیمی مانند ایران دور از دسترس نیست.

 
بلندقامتان امیدوار به صعود شدند/ چالشی سخت تیم ملی در لهستان 
 
**تيم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی بر اساس برنامه زیر با حریفانش دیدار می‌کند:
 
ایران – آمریکا پنج شنبه 25 خرداد ساعت 19:55
ایران – لهستان شنبه 27 خرداد ساعت 22:40
ایران – روسیه یکشنبه 28 خرداد ساعت 19:55

 
انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار