فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ماموران پلیس نطنز 4 تن از سارقان معتاد فراری از کمپ را در کمتر از نیم ساعت در شهر بادرود دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی بنی آدمی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: معتادان حدود ساعت 19 امشب در یکی از کمپ های شهرستان پس از ضرب و شتمِ نگهبان و سرقت اموال کمپ از محل متواری شدند.
 
بنی آدمی افزود: پلیس های تخصصی بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شده و پس از تحقیقات و فعالیت های میدانی، سارقان معتاد که تعداد آن ها چهار نفر بود را در کمتر از نیم ساعت در شهر بادرود دستگیر کردند.
 
وی از مردم شهید پرور شهرستان به خاطر کمک به پلیس در مسیر امنیت قدردانی کرد و گفت: با همکاری مردم با پلیس می توان شهرستان را برای سارقان نا امن ساخت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی فعالیت و تلاش بی وقفه خود را در مسیر امنیت و آرامش مردم به کار بسته است و از کلیه دستگاه های اداری و به ویژه رسانه ها می خواهیم تا در موضوع امنیت که مقوله چند بعدی است حضور فعال داشته باشند.
 
وی همچنین از کاهش 10 درصدی سرقت در دو ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش سرقت به همت و تلاش ماموران، تدابیر این فرماندهی و همکاری خوب مردم صورت گرفته است.
 
بنی آدمی از برنامه ریزی معاونت اجتماعی برای اعزام کارشناسان آموزش همگانی در رده های تخصصی به منظور پیشگیری از سرقت به صورت نقطه ای و متمرکز به مساجد اشاره و خاطر نشان کرد: امسال پرداختن به موضوع شورای معتمد پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.