جام بشردوستی به پایان رسید

مسابقات پرش با اسب جام بشر دوستی با شعار «دنیا در انتظار صلح» با همکاری جمعیت هلال احمر استان همدان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد.

مسلم سالاری مسئول برگزاری مسابقات در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم داوری این رویداد را سرداور علیرضا خسروی به همراه زهرا قاسمی و جواد اخضر و کلانتر مانژ تمرین سید علیرضا سوادی تشکیل دادند و مقامهای برتر از سوی قاضی میدان به این شرح اعلام شد.
در رقابت سوارکاران رده سنی زیر 18 سال در دور باراژ فرزاد سهیل قاسمی موفق شد با اسب آرش و با زمان 33 ثانیه و 3 صدم ثانیه از مجموعه سوارکاری اکباتان بر سکوی نخست این رقابت قرار بگیرد ایمان سخنور با سیلاس بدون خطا و با زمان 33 ثانیه و 10 صدم ثانیه از اکباتان دوم شد و حسین جعفری و اروت با 4 خطا از باشگاه سوارکاری آذرخش مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود : در رده D1 بزرگسالان در راند باراژ مهرداد سهیل قاسمی بهمراه تکش با 4 خطا و زمان33 ثانیه و 56 صدم ثانیه از اکباتان اول شد مهدی صمدی و ژوپیتر با 4 خطا و زمان40 ثانیه و 3 صدم ثانیه از باشگاه اویسینا دوم شد و محسن خدادیان همراه با ابن با 12 خطا و زمان 35ثانیه و 9 صدم ثانیه سوم شد.

سالاری در پایان گفت: کارخانه ایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به همراه ضمیری و سید وحید برقعی ریاست هییت سوارکاری استان از رتبه های برتر قدردانی کردند. مدیریت اجرایی این رویداد بر عهده ابوالفضل افتخاری بود و طراحی مسیر مسابقه توسط سید وحید برقعی طراح مسیر love one فدراسیون جهانی سوارکاری صورت گرفت.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار