مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: میزان مصرف آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های گرم سال ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با تمامی امکانات و توان انسانی در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در حال خدمت‌رسانی است گفت: فعالیت‌ها و مشکلات پیش‌روی شرکت  آب و فاضلاب در فصول گرم سال و با بالا رفتن میزان مصرف شهروندان افزایش می‌یابد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در ماه‌های گرم سال شاهد افزایش 30 درصدی میزان مصرف آب در شهرهای استان هستیم افزود: این در حالی است که در ماه‌های گرم سال میزان تولید آب به دلیل افت سطح آبهای زیر زمینی کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در مصرف بهینه و استفاده مناسب از آب شرب ادامه داد: در حال حاضر بهترین راهکار برای مدیریت توزیع آب و دسترسی همه شهروندان به آب شرب مصرف بهینه این کالای با ارزش است.

لدنی‌نژاد در ادامه به شهروندان به خصوص در شهرهای سردسیری استان توصیه کرد: نصب تانکر ذخیره آب با ظرفیت 1000 لیتر برای هر خانوار را در برنامه قرار دهند، چرا که نوسان و قطعی آب در طول سال به ویژه در ماه‌های گرم سال به دلایل مختلف اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ادارات آبفای شهرهای استان و برقراری کشیک‌های شبانه‌روزی تلاش شد تا شهروندان در ماه رمضان با مشکل کمبود و قطعی طولانی مدت آب شرب مواجه نشوند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.