رئیس کل دادگستری استان گفت:دستگاه قضایی از سرمایه گذاران در کهگیلویه وبویراحمددر سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حمایت می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ حجت السلام مزارعی گفت:در کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاران استان گفت: اگر میخواهیم جامعه ای عاری از فساد، فقر وبیکاری داشته باشیم باید به توسعه ورونق اقتصادی جامعه کمک کنیم.

رئیس کل  دادگستری استان افزود: دستگاههای متولی و بانک های عامل با مدارا با سرمایه گذاران برخورد کنند تا آنان باخیال راحت به گردش سرمایه خود در استان بپردازند.

وی گفت: کمیته ای فرعی در زمینه ی حمایت از سرمایه گذاران برای رفع موانع ومشکلات انها تشکیل تا گره از مشکلات سرمایه گذاران هرچه سریع تر باز شود.

رییس کل دادگستری استان بااشاره به اینکه در حوزه ی قانون گذاری هیچ گونه خلائ قانونی در زمینه ی حمایت از سرمایه گذاری وجود ندارد گفت: اگر شما می خواهید کهگیلویه وبویراحمد بدون فساد، فقر، دزدی و بیکاری داشته باشید باید زمینه حمایت از سرمایه گذاری را فراهم و از سنگ اندازی جلوی پای آنها خودداری کنید. 

مزارعی با بیان اینکه تحریم و مشکلات زیادی که در زمینه جنگ اقتصادی وجود دارد اظهار داشت: مانباید بگذاریم سرمایه گذار با شکست مواجهه شود پس باید حمایت و هم نظارت و مدیریت صورت گیرد.

دادستان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: 80 درصد جرایم مواد مخدر، 70درصد سرقت ها و 50 درصد دعواها به خاطر بیکاری است. 

کرمی افزود: کمیته ای فرعی از کمیته ی حمایت قضائی از سرمایه گذاران استان تشکیل تا موانع کارگاهها بررسی و مشکلات رفع شوند.

رییس صنعت معدن وکشاورزی استان نیز گفت: سرمایه های زیادی در استان جذب شده ولی همچنان هم مشکلات بیکاری زیاد است.

جبار کیانی افزود:بیش از 12گلخانه در فرودگاه باشرایط سخت مواجه است که می طلبد مسولان مربوطه به حل این مشکل بپردازند

در این نشست برحمایت از سرمایه گذاران و همکاری با دادگستری تاکید شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.