نشتی مخزن ایستگاه پمپاژ زهک که از روز گذشته به یکباره اتفاق افتاد موجب شد تا تمامی وسایل و تجهیزات و الکتروپمپها در آب فرو رفته و بعضا خراب شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناظری فرماندار ویژه زابل گفت:با بیان این مطلب که بدنبال این حادثه اکیپی از استان جهت رفع مشکل و راه اندازی مجدد، عازم سیستان شدند ، افزود: با تلاش فراوان این افراد توانستند مشکل را برطرف نمایند.

وی ادامه داد: درحال حاضر بدلیل اینکه شبکه آب شهر زابل خالیست و باید شبکه پرشده و آب جریان یابد قدری طول خواهد کشید. اکنون آب به قسمتهایی ازمیدان امام حسین(ع) رسیده و تا ساعاتی دیگر به تمام نقاط خواهد رسید. در حال حاضر آب بیشتر مناطق و محلات شهر زابل وصل شده است.

گفتنی است قطع شدن یکباره آب درشهر زابل باعث نگرانی شدید مردم دراین خصوص گردید و از طرفی موجب بوجودآمدن صفهای طولانی مردم برای گرفتن آب از ایستگاههای تصفیه آب شرب، پارکها، میدانهایی که حتی یک شیرآب جهت آبیاری چمنها داشت، گردید. همچنین بی آبی باعث گردید تا خیلی از افراد جهت تامین آب شرب موردنیاز به سمت روستاها و کانالهایی که حتی جرعه ای آب داشتند روانه شوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.