مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان سروآباد با قهرمانی تیم روستای سلین بخش هورامان این شهرستان پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در فینال این مسابقات تیم روستای سلین از توابع بخش هورامان با نتیجه سه بر یک تیم روستای ژریژه از توابع بخش مرکزی را شکست داد و عنوان اول این مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان سروآباد در حاشیه برگزاری فینال این مسابقات گفت: مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان سروآباد با شرکت 12 تیم از سروآباد و یک تیم از شهرستان مریوان به مدت 6 روز برگزار شد.
محمد طاهر فرخ نژاد ادامه داد: این مسابقات به صورت گروهی هر روز بعد از اذان مغرب در 2 سالن شهید نمکی و سالن ریاست جمهوری برگزار شدند که مسابقات دور مقدماتی آن پنج روز به طول انجامید.
وی اضافه کرد: پس از پایان مسابقات دورمقدماتی، تیم های والیبال سلین، ژریژه، جوانان آکادمی سروآباد و زریبار مریوان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که تیم های سلین و ژریژه با شکست حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافتند.
وی گفت: در بازی رده بندی تیم زریبار مریوان با نتیجه سه بر 2 تیم جوانان آکادمی سروآباد را شکست داد و عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد و تیم روستای سلین نیز با اقتدار تیم روستای ژریژه را شکست داده و مقام اول این مسابقات را از کسب کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.