فرهاد بشارتی به آخرین برنامه ماه تمام قبل از شبهای قدر می‌آید.

گیل خان محله گل و بلبل در «ماه تمام»
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفدهمین برنامه «ماه تمام» در 22 خرداد ماه در حالی میزبان احمد کربلایی و مصطفی یگانه از خوانندگان جوان کشورمان، فرهاد بشارتی (بازیگر)، دکتر پیمان برومند (جراح گوش و حلق و بینی) و حجت الاسلام مهدی دهقان (کارشناس بخش همسفر و مستند ساز) خواهد بود که آخرین برنامه خود قبل از شب‌های قدر را به روی آنتن دارد.

این برنامه از 23 خرداد به مدت 5 شب در شبهای قدر برنامه نخواهد داشت و از 28 خرداد ادامه این برنامه پخش خواهد شد.

برنامه «ماه تمام» در بخش مهمانان، میزبان فرهاد بشارتی از بازیگران عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است. او بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ سریال تلویزیونی را با کارگردانان خوب و مجموعه‌سازان داشته و در ۱۳ تله فیلم بازی کرده است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه‌اش دارد. در حال حاضر این هنرمند مردمی کشورمان در محله گل و بلبل شبکه دو نقش پدربزرگ عمو پورنگ (گیل خان) را بازی می‌کند.

مهمان بعدی این برنامه، دکتر پیمان برومند متخصص گوش و حلق و بینی است. او اصالتاً اهل اصفهان است و پدرش یکی از پزشکان حاذق و چهره‌های مورد وثوق شهر اصفهان بود و خدمات پزشکی و علمی چشمگیری را به مردم این شهر ارائه داده است. او قریب به ۱۵ سال است كه به عنوان پزشک در مناطق مختلف ایران مشغول فعالیت است و در طول سال های خدمتش، تجربیات بسیاری در مورد بیماران به‌دست آورده است.

حجت الاسلام مهدی دهقان (مستندساز و کارشناس بخش همسفر) مهمان دیگر ماه تمام است تا با بینندگان درخصوص انگیزه‌ای که باعث شده ایده تهیه مستندهایی همچون همسفر در ذهنشان بوجود بیاید، صحبت کرده و گزارشی از ساخته شدن این مجموعه به مردم بدهد.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت 23:30 به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرحی امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود. اجرای این برنامه را عبدالله روا به عهده دارد.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا نبن راده
۲۲:۴۸ ۰۷ تير ۱۳۹۹
عموپو رنگ
Iran (Islamic Republic of)
اسما ءحزبئی
۱۴:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
واقعا برنامه ی خوبی ومن خیلی دوسش دارم وخیلی عکس زیبایی
آخرین اخبار