اردبیل؛

تائید نهایی نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل با رعایت برخی موارد توسط فرماندار اردبیل به تائید نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی افزود: بعد از بررسی‌های همه‌جانبه توسط هیئت عالی نظارت بر انتخابات و هیئت اجرایی نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیلبه تائید نهایی رسید که در این زمینه فرماندار اردبیل موظف است برخی مواردی که مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کند.

وی با اشاره به این که بعد از بررسی هیئت عال نظارت انتخابات استان و مسئولان مربوطه تخلفات و سهل‌انگاری در 6 صندوق شعب اخذ رای اردبیل انجام شده بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار شد متخلفان این 6 صندوق توسط فرماندار اردبیل به مسئولان قضائی معرفی شوند که نوع برخورد توسط مسئولان قضایی با متخلفان مشخص می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل گفت: یکی از سهل‌انگاری‌های که در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل وجود داشت این بود که فرماندار اردبیل باید در زمان مشخص تعداد رای کاندیدها را به صورت تفکیک شده به کاندیداها ارائه می‌کرد که این امر انجام نشد و فرماندار اردبیل موظف شد تعداد آرای کاندیداهای شورای اسلامی شهر اردبیل را به تفکیک به نامزدهای اردبیل ارائه کند.

کریمی تصریح کرد: بعد از بررسی و شمارش 15 درصد صندوق رای شورای اسلامی شهر اردبیل تغییر خاصی در اعضای اصلی و علی‌البدل انجام نشد و با بررسی‌های انجام یافته نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به تائید نهایی رسید و همان آگهی قبلی مورد تائید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود با حضور اعضای جدید شورای اسلامی شهر اردبیل گام بزرگی در توسعه و پیشرفت اردبیل برداشته شود و با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند اردبیل در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
خواهش میکنیم به تخلفات انتخاباتی مدیران بهزیستی اردبیل که با اطلاع مدیر بهزیستی یک روز قبل از انتخابات اقدام به جمع آوری شناسنامه های افراد ناتوان ذهنی و سالمندان نگهداری شده در مراکز بهزیستی نمودند در حالی که خودشون مسئول صندوقهای اخذ رای در روز رای گیری بودند رسیدگی شود که بر له یا علیه کدام کاندیدا اقدام به این کار نموده اند مخصوصا که از عناصر حامی یک کاندیدای ریاست جمهوری برای ایراد سخنرانی به اداره کل دعوت نموده بودند که با مقاومت یکی از کارکنان بهزیستی این امر ناکام ماند