کرمانشاه؛

توزیع 2 تن شکر در طرح ویژه ماه ضیافت

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از 667 تن برنج و 2تن شکر در غالب طرح ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از توزيع 667 تن برنج سفيد براي تنظيم بازار اين كالاها در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برنج سفید با قیمت 2700 تومان در بازار توزيع مي‌شود.

وی اظهار داشت : با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار که می بایستی در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج به منظور رفع نیاز مردم در این ماه مبارک گردد ، شرکت غله و خدمات بازرگانی با مسئولیت تهیه و مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی با مسئولیت توزیع ، مقدار 667 تن برنج سفيد بین هم استانی های کرمانشاهی تهیه و توزیع نمودند .

وی مقدار توزيع برنج سفيد و شكر را به ترتيب 667 تن برنج و 2 تن شكر اعلام كرد وگفت: تا کنون این مقدار برنج و شكر جهت تنظيم بازار توسط فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و تعاونی مصرف های ادارات سطح استان توزيع شده است .

رحیمی در خصوص قيمت برنج سفید و شکر براي مصرف كننده نهايي افزود: به ازاي هر كيلوبرنج سفید 2700 تومان و به ازای هر کیلو شکر نیز 2855 تومان براي فروش به مصرف كننده نهايي قیمت گذاری از طریق کارگروه تنظیم بازار صورت گرفته است.

 
انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.