مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرک صنعتی اهر 74 هکتار زمین صنعتی دارد، گفت: تا کنون در این شهرک 57 فقره قرارداد بین این شرکت و سرمایه گذاران منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در نشستی با نماینده اهر و هریس در خانه ملت گفت:‌ 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که خوشبختانه زیرساخت های آن ها نیز تامین شده است.
 
وی ادامه داد: ‌شهرک صنعتی بیلوردی که 123 فقره قرارداد واگذاری در آن منعقد شده نیز دارای 134 هکتار اراضی در اختیار بوده که کل آن عملیاتی شده و 103 هکتار زمین صنعتی ایجاد شده است.
 
نیرومند اسکویی اعلام کرد: ناحیه صنعتی زرنق نیز با هشت هکتار وسعت زمینه ای برای انعقاد 18 قرارداد سرمایه گذاری شده است.
 
نماینده مردم اهر و هریس نیز در این نشست با بیان اینکه در دوران نمایندگی خدمتگذار صنعتگران خواهم بود، افزود: ‌اشتغال مهمترین موضوع مراجعه مردمی بوده و تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان منطقه خواهم کرد.
 
بیت الله عبداللهی افزود: فعال کردن ظرفیت های معدنی و صنعتی اهر و هریس راهی است که می تواند در حل معضل اشتغال و توسعه اقتصادی این حوزه انتخابیه کمک رسان باشد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های صنعتی خوبی توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در اهر و هریس به وجود آمده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، ولی باید نسبت به حل مشکلات بیمه ای و بانکی واحدهای مستقر در آن ها اقدامات جدی به عمل آورد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.