مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد مقدس از برگزاری جشنواره قرآنی «بشارت نور» خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآنی «بشارت نور» در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، هادی فاضل گفت: کیفیت جلسات قرآن به استاد، مکان و فضای جلسه و ایجاد انگیزه نوجوانان وابسته است و از همین رو این سازمان برنامه‌ای برای حمایت از این جلسات در راستای برنامه‌های سال قبل برگزار می‌کند.
وی با اشاره به تلاش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برای حمایت از جلسات قرآنی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان جلسات قرآنی متعددی در شهر برگزار می‌شود که ایجاد انگیزه در مخاطبان یکی از دغدغه‌های مهم آنها است و در این راستا امسال سازمان جوایز این جلسات را تأمین می‌کند.

مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد افزود: جوایز مطلوبی برای نوجوانان پسر همانند کتاب، دوچرخه، اسکیت، لوازم ورزشی در نظر گرفته شده که به مسئول هر جلسه اهدا می‌شود تا برای انگیزه بخشی به مخاطبان جلسات از آن بهره‌مند شوند.

فاضل گفت: به هر جلسه بر اساس شاخص‌هایی که تعیین شده امتیازاتی تعلق می‌گیرد و به نسبت امتیازات کسب شده برای هر جلسه می‌تواند از جوایز بیشتری بهره‌مند شود.

وی از تدوین محتوای آموزشی برای مدیران این جلسات خبر داد و افزود: کتابچه‌ای تهیه شده که ۱۴ آیه کاربردی به همراه تفسیر آن و حدیث و داستان مرتبط در نظر گرفته شده و در اختیار مدیر جلسات قرار می‌گیرد و نوجوانان با حفظ آیات و آشنایی با تفسیر آنها می‌توانند از جوایز بهتری برخوردار شوند.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند با ارسال کلمه نور به شماره ۳۰۰۰۸۳۳۲ و یا از طریق کانال @Bsharat در این جشنواره قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.