دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک از تعطیلی دو بند زندان این شهرستان طی دوسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رمضان آقا محمدی گفت :در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها آمار زندانیان زندان شهربابک از 220مدجو در سال 94 به تعداد 147نفر در سال جاری کاهش یافته است که منجر به تعطیلی دوبند در زندان این شهرستان شده است.

وی به برگزاری جشن نسیم مهر "ویژه خانواده های زندانیان نیازمند" وجشن گلریزان "ویژه زندانیان جرائم غیر عمد ومحکومین مالی" در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد وافزود: در این دو جشن بالغ بر 700میلیون ریال از سوی خیران شهربابکی به زندانیان و خانواده های نیازمند آنها کمک شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاظر 6نفر محکوم مالی و جرائم غیر عمد در زندان شهربابک وجود دارد،گفت: از این تعداد 3نفر بابت بدهی مهریه در بند می باشند .

این مقام قضائی اعلام کرد :40خانواده زندانی در شهربابک تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان می باشند که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان 80سبد کالا بین آنها توزیع شده است .

وی عنوان کرد:انجمن حمایت از زندانیان در شهربابک به طور مستمر هر دو ماه یک مرتبه سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع می نماید.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک گفت:شاهد کاهش 23درصدی آمار زندانیان در زندان شهربابک در سال 95نسبت به مدت مشابه در سال 94بوده ایم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.