فیض اله رضایتی گفت: نماز نسخه ای بسیار عالی برای پیشگیری از ناهنجارهای فرهنگی، اجتماعی و افتصادی می باشد که از منکرات جلوگیری می کند.

نماز عنصر اساسی در کاهش آسیبهای اجتماعی است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام :  جلسه ای توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان ایلام با حضور مدیر وکارکنان ستاد ودبیران شهرستانهای استان در محل دفتر مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

رضایتی مدیرستاد اقامه نماز استان ایلام  در این جلسه توجیهی بر اهمیت نماز و تاثیرات شگفت انگیز توسل به نماز در انجام امور اشاره کرد و گفت: نماز، پرچم اسلام است،مؤمن واقعى کسى است که دل به آن دهد و مراقب حدود و آداب وقت آن باشد.

رضایتی با بیان این مطلب که نماز عنصر اساسی در کاهش آسیبهای اجتماعی،است،گفت: بنابراین نماز نسخه ای بسیار عالی برای پیشگیری از ناهنجارهای فرهنگی، اجتماعی و افتصادی می باشد که از منکرات جلوگیری می کند.

فیض اله رضایتی بر انجام شیوه ها ومهارتهای دعوت به نماز وکارهای تبلیغی در فضاهای مجازی تاکید کرد و گفت:امروزه شاهدیم که دشمنان از طریق فضاهای مجازی اقدام به تبلیغات سوء علیه دین اسلام می کنند؛ لذا دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانها علاوه بر دعوت لسانی باید با اعمال و گفتار خود اطرافیان و همکارانشان را به امر مهم نماز جماعت جذب کنند. دراین جلسه هرکدام از دبیران نقطه نظرات خود را عنوان کردند .

 

انتهای پیام/با

 

برگزاری جلسه توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.