رییس دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز از حضور گروه اعصاب این دانشکده در دومین کارگاه بین المللی مطالعات مغز و اعصاب دانشگاه SDU ترکیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یونس قاسمی رییس دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز گفت: در پی تفاهمنامه همکاری های دو جانبه بین گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه SDU از دو سال پیش، همکاری های سازنده ای بین دو دانشگاه در زمینه مطالعات علوم اعصاب شکل گرفته است.
 
قاسمی افزود: یکی از نقاط قوت دانشگاه SDU ترکیه، برخورداری این دانشگاه از پلتفرم های مطالعات سلولی مولکولی و ترجمان دانش در حوزه مغز و اعصاب و علوم اعصاب ترجمانی است که یکی از این ساختارها، مطالعات الکتروفیزیولوژی کاربردی در دانشگاه SDU است.
 
وی ادامه داد: دانشگاه SDU، برای دومین بار از ششم تا دوازدهم نوامبر 2017(پانزدهم تا بیست و یکم آذر 96)، اقدام به برگزاری کارگاه بین المللی یکی هفته ای در حوزه مطالعات مغز و اعصاب و دانش ترجمانی علوم اعصاب کرده که نمایندگانی از کشورهای ترکیه، سوئیس، استرالیا، فرانسه، اسپانیا و ایران به عنوان سخنران و مدرس در برگزاری این کارگاه مشارکت می کنند.
 
دکتر قاسمی، اضافه کرد: در این گروه های مشارکت کننده، گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور دکتر "محمد نامی"، عضو هیات علمی این دانشکده در حوزه جنبه های الکتروفیزیولوژی مغز و سیستم  اعصاب مرکزی در خواب، سلامت خواب، اختلالات خواب و بیداری و کاربرد تکنولوژی عصبی مربوطه، هم در قالب ارایه سخنرانی و هم در قالب تدریس، با دانشگاه SDU همکاری خواهد داشت.
 
رییس دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز تصریح کرد: افرادی که تمایل به ثبت نام و استفاده از این فرصت آموزشی را دارند، می توانند به لینک http://www.cmos.org.tr/brs2017/en/index.php/lecturers مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار