شیراز؛

نجات جان مادر دچار خونریزی وسیع مغزی

مادری که پس از انجام عمل سزارین دچار خونریزی وسیع مغزی شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی زارعی همسر این خانم 25 ساله‌ بعد از ظهر امروز گفت: سه روز پس از انجام عمل سزارین همسرم در بارداری دوم در یکی از بیمارستان‌های شیراز و پس از ترخیص در منزل، متوجه کاهش سطح هوشیاری او شدم.  
وی اظهار کرد: با مشاهده چنین وضعیتی همسرم را به مرکز درمانی آباده طشک رساندم که توسط کادر درمانی مورد معاینه قرار گرفت و سپس به بیمارستان شهید مطهری مرودشت انتقال داده شد.
سوپروایزر بخش اورژانس بیمارستان شهید مطهری مرودشت نیز با بیان اینکه پس از ورود بیمار به بخش اورژانس اقدامات اولیه تشخیصی و درمانی لازم از جمله ویزیت توسط متخصص زنان و زایمان و سی‌تی‌اسکن، متخصص جراحی مغز و اعصاب، پزشک عمومی، آزمایش‌ها و تهیه فرآورده‌های خونی انجام شد ادامه داد: بیمار با تشخیص خونریزی وسیع مغزی در ناحیه زیر پرده مغز توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب به اتاق عمل انتقال داده شد.
متخصص جراحی مغز و اعصاب در خصوص عمل جراحی انجام‌شده بیان کرد: با توجه به سی‌تی‌اسکن انجام‌ شده و مشاهده خونریزی وسیع در ناحیه زیر پرده مغز و جابه‌جایی آن، عمل جراحی مغز انجام و خونریزی تخلیه و بیمار به بخش آی سی یو انتقال داده شد.
نوید فرزین تصریح کرد: پس از انتقال بیمار به بخش آی سی یو اقدامات بعد از عمل برای او ادامه یافت و سپس به بخش جراحی عمومی یک انتقال و پس از 19 روز بستری در بخش‌های آی سی یو و جراحی مرخص شد.
وی وضعیت بیمار و سیر سلامتی وی را مطلوب دانست و افزود: ضریب هوشیاری او هنگام ترخیص کامل بود.
وی اظهار امیدواری کرد: با انجام فیزیوتراپی و کاردرمانی وضعیت جسمی بیمار به حد مطلوبی برسد.
این مادر پرخطر 25 ساله‌ پس از انجام عمل سزارین دچار خونریزی وسیع مغزی شده بود که مورد عمل جراحی مغز در بیمارستان شهید مطهری مرودشت قرار گرفت.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار