مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از تصویب 5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حجت الاسلام محمد حسین بلک ،مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: ما جلساتی را با مخاطبان تأثیر گذار در قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کردیم که این تشکل‌ها عهده‌دار فعالیت های قرآنی، تبلیغی و مراسمات بودند.
 
مدیر کل  تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: لازم دیدیم در ماه مبارک رمضان از مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) استفاده کنیم و علاوه بر یک جشن مولودی خوانی، سفره ضیافتی را نیز در خدمت عزیزان در مجموعه‌ها و جبهه‌های فرهنگی انقلاب باشیم؛ ضمن آنکه هماهنگی‌های لازم نیز برای روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان انجام پذیرد.
 
مدیر کل  تبلیغات اسلامی خوزستان تشریح کرد: جلساتی بعد از ظهر قبل از افطار انجام شد که شامل نشستی با مؤسسات قرآنی وتقدیر و تجلیل و در اختیار گذاشتن امکانات به آنان بود؛ همچنین جلساتی نیر با تشکل‌های میان تخصصی با حضور مسؤول مربوطه کشوری و و کانون مداحان و شوراهای هیئات مذهبی صورت گرفت.
 
وی در ارتباط با شورای توسعه قرآنی اذعان داشت: سیر کند جلسات شورای توسعه قرآنی همچنان وجود دارد اما با این وجود با هشدارهایی که از نماینده محترم ولی فقیه در استان داده شد، تعداد جلسات بیشتر شده و نماینده فعالی را در رابطه  با این موضوع منصوب کردند.
 
حجت الاسلام بلک اعلام کرد: جلساتی را در مرکز کشور داشتیم که منجر به تصمیمات رضایت بخشی شده است؛ طرح جامع قرآنی استان خوزستان تهیه و قبل از ماه مبارک رمضان به مرکز ارائه شد، همچنین در بخش حمایت از مؤسسات و مراکز با دستور از آیت الله موسوی جزایری بخشی از آن اعتبار بلوکه شده آزاد و توانستیم بخش‌هایی را مورد حمایت قرار بدهیم.
 
وی افزود: همچنین تعدادی قرآن تهیه شد و نفراتی از مسؤولان موسسات را در قالب یک کاروان زیارتی، بعد از ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات عازم خواهیم کرد و یک جدول برنامه قرآنی را هم تنظیم کردیم که با حمایتی که از محل اعتبار مربوطه صورت می‌گیرد بتوانیم فعالانه‌تر وارد عمل شویم.
 
مدیر کل  تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: در سال 96 سازمان تبلیغات اسلامی حدود پنج میلیارد ریال در خصوص برنامه های قرآنی در سطح استان خوزستان برنامه ارائه کرده که مورد تصویب کشور هم قرار گرفته و این در کنار اعتباراتی است ممکن است از سوی شورای توسعه قرآنی در نظر گرفته شود.
 
بلک افزود: برای جذب اعتبار از شورای توسعه قرآنی برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی را ارائه دادیم و امیدواریم این جلسات بعد از ماه رمضان فعال شود، زیرا تاکنون عذر برگزاری انتخابات و مشکلات اجرایی وجود داشت.
 
مدیر کل  تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان گفت: امیدواریم امسال گلایه مندی‌ها جای خود را به فعالیت دهد و بعد از ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مستمر و با ثمر جلسات شورای توسعه قرآنی در استان باشیم.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.