رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسائل و چالش‌های پیش‌آمده برای قطر هیچ‌گونه راه هوایی جز آسمان ایران برای ‌آنها باقی نگذاشته است بر این اساس روزانه 200 هواپیمای قطری از آسمان ایران عبور می‌کند.

افزایش عبور روزانه 200 هواپیمای قطری از آسمان ایرانمحمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در جلسه امروز عصر کمیسیون عمران مسائل مربوط به ترانزیت ناوگان هوایی قطر از آسمان ایران طرح و بررسی شد، گفت: با اتفاقاتی که در مورد قطر رخ داده فرصتی برای ایران پیش آمده تا خطوط هوایی خود را افزایش دهند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین با بیان اینکه با وضعیت پیش‌‌آمده روزانه 200 پرواز عبوری از آسمان ایران نسبت به قبل افزایش یافته است بیان داشت: این وضعیت خوبی است زیرا که ما در کنار نفت که کالای قابل اعتمادی برای درآمد نیست توانسته‌ایم از طریق ترانزیت منبع درآمد خوبی برای کشور به دست آوریم.

وی با بیان اینکه قبلا برای عبور هواپیماها مشکل داشتیم اظهار داشت: با همکاری نیروهای امنیتی و نظامی نقاط ممنوعه به حداقل رسیده و ما امروز شاهد افزایش تعداد پروازها از آسمان ایران هستیم و الان که 200 خط هوایی افزوده شده منبع قابل توجهی به در آمد کشور افزوده شده است.

رئیس کمیسیون عمران در پایان خاطر نشان کرد: ما ظرفیت این را داریم که مسیرها را افزایش دهیم و بین آسیا و اروپا مسیری ترانزیتی برقرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
به طبع ترکیه هم که پل ارتباطی آسیا و اروپا است کلی درآمد زایی داره
این همه پولو می خوان چیکار ؟؟؟؟
آخرین اخبار