مسئول واحد آتش نشانی شهرداری پلدختر از مسدود شدن جاده ترانزیتی پلدختر ـ. خرم آباد بر اثر تصادف دو دستگاه سواری پراید خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یعقوبی گفت: دو دستگاه سواری پراید در در ۳۰ کیلومتر شمال پلدختر و حوالی روستای زورانتل در جاده پلدختر ـ. خرم آباد به شدت برخورد کردند بالا بودن شدت این تصادف منجر به آتش سوزی هر دو دستگاه سواری پراید شد که بر اثر آن جاده ترانزیتی پلدختر ـ. خرم‌آباد از ساعت ۱۴: ۳۰ مسدود شده است.
 
مسئول واحد آتش نشانی شهرداری پلدخترافزود: در این حادثه رانندگی سرنشین خودرو پرایدی که به علت آتش سوزی شماره آن مشخص نیست به نام محمد آبسری فرزند براجان، جان باخت و راننده آن محمد احمدی فرزند عابدین وسرنشین افسانه محکی فرزند علی بخش مجروح شدند.
 
وی گفت: یک بچه به دلیل سوختگی شدید با هویت نامعلوم از سرنشینان سواری پراید دیگر در این حادثه کشته شد و سرنشین دیگر  مجروح شدند و به دلیل بعد مسافت آتش نشانان از شهرهای پلدختر و معمولان تا محل وقوع حادثه اهالی روستا به کمک شتافته و آتش شعله ور دو خودرو را به وسیله پمپاژ آبرسانی کشاورزی خاموش و جان مجروحان را نجات دادند.
 
یعقوبی با بیان این که مجروحان این حادثه رانندگی از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پلدختر انتقال یافتند افزود: علت تصادف از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.
 
مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر گفت: جاده ترانزیتی پلدختر ـ. خرم آباد بر اثر این حادثه تا کنون مسدود است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.