شهردار منطقه ۴ تبریزگفت: فاز اول پروژه میدان آذربایجان در چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امجدی شهردار منطقه ۴ تبریزگفت: پروژه میدان آذربایجان از جمله مهمترین پروژه‌های شهرداری منطقه بوده که در حال انجام عملیات اجرایی است.
 
وی با بیان اینکه پروژه میدان آذربایجان یک پروژه فرامنطقه‌ای است، گفت: فاز اول پروژه میدان آذربایجان در چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
شهردار منطقه ۴ تبریز، ساخت مجموعه ورزشی الغدیر و استخر ستارخان را مطرح کرد و ادامه داد: با توجه به مکان‌یابی و نیازسنجی‌های انجام گرفته در منطقه، این 2 پروژه در حال انجام هستند.
 
وی افزود: استخر ستارخان جزو مجهزترین و بزرگترین در شهر تبریز خواهد بود که در مهرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
امجدی بیان کرد: از جمله شاخص‌ترین پروژه برای تبریز ۲۰۱۸ اصلاح و بازسازی پل تاریخی آجی‌چای تبریز است که در حال حاضر رمپ جنوبی پل تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی استان در حال اصلاح و بازسازی است.
 
وی افزود: پل آجی‌چای یکی از نقاط مهم گردشگری برای تبریز خواهد بود که در 2 ماه آینده مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت که برای تردد 2 ضلع جنوبی و شمالی باز خواهد شد.
 
شهردار منطقه ۴ تبریز پروژه‌های احیای بافت تاریخی شهر را عنوان کرد و ادامه داد: در راستای تبریز ۲۰۱۸ بخش اعظم پروژه‌ها برای مرمت بافت فرسوده و تاریخی شهر خواهد بود که البته بیشترین بخش اماکن تاریخی به عهده شهرداری منطقه ۸ است ولی قسمتی از امور مغازه‌های سنگی بر عهده شهرداری منطقه ۴ خواهد بود.
 
وی با اشاره به همکاری اصناف و بازاریان محدوده مغازه‌های سنگی در خصوص بازسازی، جداره‌سازی و پیاده‌سازی گفت: همه ۶۲ اصناف محدوده مغازه‌های سنگی همکاری لازم را انجام می‌دهند و پروژه با جلب رضایت مالکان در حال اجراست.
 
امجدی یادآور شد: بخش اعظم پروژه‌های شهرداری منطقه ۴ به پروژه‌های فرهنگی، زیست محیطی و ورزشی اختصاص یافته است که نمونه‌های آن ورزشگاه الغدیر و استخر ستارخان است که تحول بزرگ در منظر ورزشی در منطقه خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه 2 فرهنگسرا در محدوده شهرداری منطقه ۴ وجود دارد، ادامه داد: برای اولین بار در تبریز اقدام به احداث خانه نشاط کودک جهت فعالیت تفریحی و آموزشی کرده‌ایم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.