معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از اعزام و استقرار 1 تیم دانشگاهی و کارشناسی برای آسیب شناسی و حل و فصل اختلافات طایفه ای در منطقه 'پتک' باغملک خبر داد.

اعزام تیم دانشگاهی برای رفع اختلافات طایفه ای پتکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به ماموریت ویژه خود برای حل و فصل اختلافات طایفه ای در شهرستان های باغملک و رامهرمز گفت: از روز یکشنبه هفته جاری با همراهی یک تیم کارشناسی و دانشگاهی و دکتر سعید بختیارپور، مشاور امنیتی استاندار به منطقه اعزام شده ایم.

وی اظهار کرد: این تیم با رویکرد جدید علمی و اجتماعی به دنبال آسیب شناسی مشکل به عنوان یک مساله اجتماعی و حل و فصل آن با کمک مردم و نخبگان محلی است.

حسین زاده وضعیت فعلی منطقه را آرام اعلام کرد و بیان داشت: تنها راهکار حل این اختلافات کمک مردم محلی و نخبگان است که گفت وگو با این افراد از امروز آغاز شده است.

گفتنی است؛ درگیری بین 2 طایفه در منطقه 'پتک' باغملک بیش از 8 سال پیش به دلیل اختلافات ملکی آغاز شد و از سال 94 تاکنون 22 نفر از 2 طرف کشته شده اند.
 
این درگیری هفته گذشته مجدد در باغملک آغاز شد که منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد. این درگیری جمعه شب گذشته به رامهرمز کشیده شد که 1 کشته و 6 نفر مجروح به دنبال داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.