2 بدنساز ایرانی از شرکت در مسابقات مستر المپیای آماتوری اسپانیا منع شدند و اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکردند.

محرومیت ورزشکاران ایرانی از شرکت در مسابقات مسترالمپیای اسپانیابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مستر المپیای آماتوری اسپانیا در روزهای شنبه و یکشنبه در ماریبا اسپانیا برگزار شد که تیم ما با پنج ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود.
 
۱-مرتضی اویسی پاک نیت که طلای مسترالمپیای آماتوری روسیه، آرنولد کلاسیک اسپانیا و جام الماس خلیج فارس را در کارنامه خود دارد و بارها در مسابقات آسیایی و تورنمنت های بین المللی شرکت کرده است.
 
۲- حمید لکزایی دیگر ایرانی حاضر در این مسابقات است که اورالی آسیایی سال گذشته بهترین عنوان این بدنساز مشهدی است.
 
۳-حمید ضیایی که سابقه عضویت تیم ملی فیزیک و قهرمانی جام پوما را دارد، وی در رقابت های جام الماس پرتغال چهارم شد و همچنین در دسته ماسکولار فیزیک شرکت کرد.
 
۴-احسان آزاد طالب همانند ضیایی هفته گذشته در پرتغال مسابقه داد و در نهایت در جمع 6 نفره دسته فیزیک ششم شد.
 
۵-سینا کیانی ساکن سوییس است اما با نام ایران در مسابقات فیزیک این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود.
 
در روز مسابقه پاک نیت و لکزایی در وزن 100 کیلوگرم به دلیل تاخیر در حضور روی استیج  مسابقات مسترالمپیا، از سوی برگزار کنندگان از حضور روی صحنه مسابقات محروم شدند.
 
برخی شنیده ها حاکی از این است با توجه به اینکه زمان بندی این رقابت ها دچار تغییر شده بود ورزشکاران ما نتوانستند سر موعد مقرر در مسابقه حاضر شوند.
 
برهمین اساس پس از پایان این مسابقات مسئولان برگزاری این رقابت ها از ورزشکاران ما خواستند تا برای اجرای حرکات نمایشی به روی صحنه بیایند ولی بدون اینکه امتیازی به آن ها تعلق بگیرد. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار