رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: فدراسیون هیچ ورزشکاری را در این چند وقت اخیر به کره جنوبی اعزام نکرده و شاید ورزشکار کشورمان با هزینه شخصی خودش در این رقابت ها شرکت کرده است.

بی اطلاعی رئیس فدراسیون پرورش اندام از قهرمانی ورزشکار ایرانی در کره جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هومن طوسی در هفته جاری توانست در مسابقات بدنسازی و پرورش‌اندام بین المللی که در کره‌جنوبی برگزار شد به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یابد. همچنین نفراتی که توانستند به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنند جواز حضور در مسابقات مستر المپیای بدن‌های طبیعی در آمریکا را کسب کردند.
 
برهمین اساس ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی در این باره به خبرنگار ما گفت: تا آن جایی که من اطلاع دارم فدراسیون هیچ ورزشکاری را در این چند وقت اخیر به کره جنوبی اعزام نکرده و شاید این ورزشکار با هزینه شخصی خودش در این رقابت ها شرکت کرده است.
 
وی افزود: ما طبق برنامه از پیش تعیین شده ورزشکاران را به رقابت های مختلف اعزام می کنیم و تا جایی که من می دانم هیچ مسابقه رسمی در کره جنوبی وجود ندارد که ورزشکاران ما بخواهند در آن شرکت کنند.
 
پور علی فرد ادامه داد: قرار است امشب تیم پاورلیفتینگ کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی عازم مسکو روسیه شود.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان تصریح کرد: تیم ملی پاور لیفتینگ با 32 ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این رقابت ها شرکت می کند و مسابقات از روز یازده تا چهارده خرداد ماه سال جاری در شهر مسکو روسیه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار