رییس شورای هیئات مدهبی استان قم گفت: نقش هیئات مذهبی مهاجرین در تامین امنیت شبهای قدر بسیار پررنگ و اساسی خواهد بود.

بختیارزاده: بیش از 400 هیات مذهبی افغانستانی در استان قم فعالیت می کنند/نقش هیات افغانستانی در تامین امنیت ایام مذهبی پیش روبسیار اساسی استمحمد علی بختیارزاده رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم در گفتگوی با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه حدود 1700 هیات مذهبی در استان قم ثبت شده است، اظهارداشت: از این تعداد بیش از 400 مورد را هیئات مذهبی ویژه اتباع افغانستانی و مهاجرین به خود اختصاص داده‌اند که با دریافت مجوزهای لازم در حال فعالیت فرهنگی و مذهبی خود هستند. از این‌رو نقش هیئات مذهبی مهاجرین در تامین امنیت استان در شبهای قدر بسیار پررنگ و اساسی خواهد بود.

این مسئول مذهبی استان قم تصریح کرد: از نقاط قوت و بارز هیات‌های مذهبی مهاجرین افغانستانی می‌توانم به پویایی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این دوستان اشاره کنم که همواره در طول سال شاهد برپایی مجالس مذهبی و کارگاه‌های آموزشی در محل این هیات‌ها هستیم.

بختیارزاده با بیان اینکه هیئات مذهبی مهاجرین در نظر بنده و همکارانم هیچ تفاوتی با هیات‌های ایرانی ندارند خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولان هیات‌های مذهبی مهاجرین می‌خواهم در جهت اعلام و معرفی رابطین امنیتی، فرهنگی، خدماتی و اجرایی خود به شورای هیات مذهبی استان اقدام کنند تا بیش از پیش شاهد پویایی حرکات و فعالیت‌های فرهنگی مذهبی این هیات در سطح استان باشیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار