وزارت کشور افغانستان در واکنش به حمله افراد مسلح ناشناس به نمازگزاران در ولایت پکتیا اعلام کرد: عاملان این رویداد به کیفر اعمال‌شان خواهند رسید.

عاملان حمله به نمازگزاران در پکتیا به کیفر اعمال‌شان خواهند رسید
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، چند مهاجم مسلح حوالی ساعت ۸:۴۵ شب گذشته در یکی از مساجد شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا نمازگزاران را به رگبار گلوله بستند.
 
در این حمله ۳ نمازگزار کشته و ۹ نمازگزار دیگر زخمی شدند.
 
وزارت امور داخله/کشور امروز (شنبه ۲۰ جوزا) با نشرخبرنامه ای گفته است که این وزارت، تیر اندازی دشمنان مردم افغانستان بر نمازگزارن در ولایت پکتیا را به شدت محکوم وتقبیح نموده و در راستای رد یابی و به کیفر رساندن عاملان این رویداد هراس افگنانه از هر گونه تلاش دریغ نخواهد کرد.
 
در خبرنامه آمده:" بربنیاد گزارش پولیس ولایت پکتیا، حوالی ساعت ۸:۴۵ شب گذشته دشمنان دین و مردم افغانستان با تیر اندازی بر نماز گزاران در هنگامی نماز تراویح در یکی از مساجد در مربوطات حوزه دوم امنیتی شهر گردیز، ۳ نمازگزار شهید و ۹ نماز گزار دیگر زخمی شده اند".
 
وزارت امور داخله گفته، هدف قرار دادن افراد ملکی درماه مبارک رمضان نشان دهنده ضعف و ناتوانی جدی دشمنان دین و مردم افغانستان بوده که توان مقابله با نیروهای امنیتی افغانستان را ندارند و عمدآ افراد ملکی را به شیوه های مختلف تروریستی هدف قرار می دهند که یک رویکرد جنایت کارانه ضد انسانی و ضد اسلامی و قابل تقبیح است.
 
وزارت امور داخله تاکید کرده که تروریستان با این رویکرد ضد انسانی و ضد اسلامی نه تنها به اهداف شوم شان نمی رسند بلکه به جز از ذلت چیزی دیگری را در دنیا و آخرت نصیب نخواهند شد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار