نماینده مردم قائمشهر گفت: ضروریست که در تعیین کابینه دولت دوازدهم افرادی باانگیزه، بی‌حاشیه، متخصص و مدبر انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالله رضیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در نطق میان دستور مجلس اظهار داشت: حادثه هفته گذشته مجلس حکایت از عمق خباثت دشمنان این نظام با ملت ایران دارد و اظهارنظر‌های سخیف مقامات آمریکا، مقامات عربستان و بعضی از جیره‌خواران انها نشان می‌دهد که داعش عروسک دست آنان است.

وی افزود: عناصر فاسد و جاهل با هدایت آنها دشمن جان همه ملت ایران هستند و برای آنها فرقی نمی‌کند که از چه صنفی و چه جناحی باشیم، لذا متاسفانه رفتارهای خودخواهانه جناح‌ها در کشور موجب صدمه به کشور خواهد شد و پرهیز از دامن زدن به تفرقه و قطب‌بندی از اساسی‌ترین نیاز امروز جامعه ایرانی است.

رضیانی تصریح کرد: این نظام و انقلاب بر مدار ارزش‌ها و باورهای استوار است که با هدایت رهبر معظم انقلاب همیشه سربلند و استوار و قدرتمند بوده است، این حادثه تلنگری بوده که همه هوشیاری تمام را در زمینه امنیتی و سیاسی و عقیدتی در کشور حول محور رهبری ایجاد کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه جویبار و سیمرغ بیان داشت: دولت روحانی برای چهار سال دیگر تداوم یافته و این خواست اکثریت ملت ایران بوده است اما در این چهار سال گذشته آسیب‌های جدی در بدنه دولت و مدیریت اقتصادی و مدیریت‌های منطقه ای وجود داشته است که یقینا نگاه مجلس و مردم این است که در دولت آینده دقت بیشتری در انتخاب وزرا و مدیران ارشد و مدیران منطقه ای صورت گیرد.

وی ادامه داد: ضروریست که در تعیین کابینه دولت دوازدهم افرادی دلسوز، باانگیزه، انقلابی جهادی، بی‌حاشیه، متخصص و مدبر انتخاب شوند.
 
رضیانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور است و برنج به عنوان دومین محصول استراتژیک کشاورزی و قوت غالب مردم وسیله تامین معاش بسیاری از مردم استان است اما متاسفانه در زمان برداشت این محصول، واردات بی‌رویه درد کهنه‌ای است که جهاد کشاورزی توجه‌ای به آن نمی‌کند.

وی افزود: مرکبات متاسفانه به عنوان محصول استان مازندران سال گذشته با سرمای آذرماه صد درصد از بین رفت و بسیاری از کشاورزان و تجار و جوانانی که در این بخش فعال بودند، بیکار شده‌اند.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: شرکت نساجی مازندران با سوءمدیریت، عدم نظارت پس از واگذاری به بخش خصوصی طی طول یک سال گذشته در جهت رفع مشکلات ما را به بازی گرفته‌اند، بر این اساس درخواست ما اختصاص 20 میلیارد سرمایه از طریق بانک است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار