نماینده مردم مبارکه گفت: دولت منتخب به وعده‌های انتخاباتی خود که همانا جوان سازی کابینه و ایجاد اشتغال برای جوانان است، جامه عمل بپوشاند.

رئیس‌جمهور به وعده جوان‌سازی کابینه و ایجاد اشتغال عمل کند
به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز یکشنبه (21 خرداد ماه) ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم و کارمندان در پی حادثه تروریستی مجلس گفت: درست یک هفته بعد از جلسه ترامپ با ملک سلمان و تنها چند ساعت پس از لفاظی‌های وزیر خارجه عربستان سعودی دو حادثه تروریستی در ایران رخ داد تا نتیجه نشست عربی آمریکایی پدیدار شود.

سعیدی تصریح کرد: روز چهارشنبه بعد از گذشت ساعتی از تشکیل جلسه علنی تروریست‌ها در پوشش مردمی وارد مجلس شدند که بعد از درگیری با مأموران حفاظت چند تن از آنها و کارمندان مجلس و همچنین مراجعه کنندگان شهید یا زخمی شدند، در حمله تروریست‌ها در حرم امام خمینی نیز چند تن از هموطنانمان مجروح و یک نفر شهید شد. سرانجام این عملیات‌ها با رشادت سپاه و نظامی و انتظامی موجب هلاکت افراد تروریست‌ شد.

وی ادامه داد: از نیروهای مسلح نیز بابت تمام جان فشانی‌هایشان به ویژه مدافعان حرم و نیروهای امنیتی به لحاظ تلاش‌های شبانه‌روزی در تعقیب تروریست‌ها تشکر ویژه کنم، از نمایندگان مجلس نیز که با شجاعت مدرس گونه خود اهمیتی به سر و صدای دشمن نداده و تا آخرین لحظه در صحن علنی به قانون گذاری خود ادامه دادند تشکر می‌کنم، این خود یک پدیده بی‌نظیر در بطن خطر بود و روحیه شهادت طلبی نمایندگان را به نمایش گذاشت.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس تأکید کرد: همگان بدانند تا خادمان ملت پذیرفته‌ایم و با استقبال از هر خطری پا در عرصه نمایندگی گذاشته‌ایم و خود را پیشمرگ ملت دانسته و تا آ‌خر ایستاده‌ایم، بسیار دور از انتظار نبود که این اتفاق بیفتد زیرا تروریست‌ها در عراق و سوریه شکست خورده و فتنه‌های آمریکایی عربی در مورد ایران نتیجه‌ای نداشته و از همه مهم‌تر یک انتخابات با شکوه در ایران داشته‌ایم لذا دشمنان برای ناامن جلوه دادن کشورمان توسط چند عنصر خودفروخته دست به انتحار زدند که حاصلی جز ننگ نصیب‌شان نشد و بدانند که ایران همچنان جزیره ثبات بوده و محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

سعیدی بیان داشت: حادثه روزچهارشنبه جدا از بحث حادثه‌ای آن درس و عبرتی برای مردم و سیاست مداران هم بود که بدانند همه ما سوار بر یک کشتی بوده و در این دریای طوفانی و پس از دزدان دریایی اتحاد و همدلی و گوش به فرمان ناخدا بودن است که می‌تواند کشتی را به ساحل نجات برساند، کشتی‌ها با چند موج و رعد و برق مسیر خود را عوض نمی‌کنند تا رهبری فرزانه انقلاب ناخدا و آرمان‌های امام راحل قطب نمای این کشتی است هیچ طوفانی حریف آن نمی‌شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم که دولت منتخب به وعده‌های خود در جریان انتخابات که جوان‌سازی کابینه و ایجاد اشتغال بود، جامه عمل بپوشاند، تا چه زمانی می‌خواهیم جوانان را نادیده گرفته و متکی به ژنرال‌ها باشیم؟ البته ژنرال‌ها هم قابل احترام هستند اما جایشان در اتاق فکر است و در اجرا و عمل بهتر است از جوانان با روحیه، انگیزه، انقلابی، تحصیلکرده استفاده شود و مبنا را فارغ از جناح‌بندی‌ها به شایسته سالاری‌ها بسپاریم.
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: البته بنده به عنوان خادم ملت از تمام دولتمردانی که بازنشسته‌ شده‌اند خواهش می‌کنم خودشان کرسی‌هایشان را به جوانان تحویل دهند زیرا مگر مدیران اجرایی خودشان چند ساله بودند، زمانی که پست‌ها را تحویل می‌گرفتند، از وزرای محترم بخواهید تا آ‌خرین لحظه بر عزم خود در اجراها کوشا باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار