رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: در جشن گلریزان 220 میلیون تومان کمک به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیران و مردم گلپایگان جمع‌آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا حبیبی  امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از خیران گلپایگانی اظهار داشت: مردم گلپایگان در جشن گلریزان شب گذشته که با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی برگزار شد حقیقتاً انفاق و ایثار خود را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اهدای طلا و جواهرات از سوی مردم خیراندیش گلپایگانی افزود: خیر والامقام منور بیاتی با وجود معلولیت جسمی با اهدای انگشتر طلای خود به قیمت 5 میلیون تومان، دانش‌آموز زهرا علی‍‌زاده با اهدای گردنبند و انگشتر طلا و یک مادر شهید یک عدد سکه بهار آزادی در جشن گلریزان اهدا کردند.

رئیس اداره زندان گلپایگان با قدردانی از خیران مقیم تهران در کمک به آزادی زندانیان شب گذشته، گفت: در جشن گلریزان شب گذشته حدود 6 میلیون تومان به صورت نقدی، 177 میلیون به صورت تعهدی و 30 میلیون به صورت چک توسط خیران و مردم جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در اول ماه مبارک خیر والامقام جواد رضایی مدیرعامل شرکت فن‌آوری ذوب فلزات با کمک 17 میلیون و 500 هزار تومان 5 نفر زندانی آزاد شدند، تصریح کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی یک زندانی سید و در جشن گلریزان شب گذشته با پرداخت بدهی یک زندانی دیگر آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

حبیبی با اشاره به اینکه زمانی زندانی یک سرپرست یک خانوار قطعاً تبعات منفی در خانواده و بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی در جامعه به دنبال خواهد داشت، افزود: امیدواریم همان‌گونه که مردم و مسؤولان شهرستان حمایت لازم را در جشن گلریزان انجام دادند در سال‌های آینده هم با این برنامه‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ادامه داشته باشد.

وی گفت: تحکیم بنیان خانواده در اجتماع تأثیرگذار است و یک جامعه پویا و سالم جامعه‌ای که در آن همه افراد با هم همدل و همراه باشند و در برطرف کردن مشکلات دغدغه داشته باشند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.