179 زندانی جرایم غیرعمد در کاشان میزبان رایحه آزادی با عطر محبت جشن گلریزان خیرین این شهرستان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس زندان کاشان در این آیین گفت: 122 نفر از این تعداد به دليل امور مالي و چك و سفته،41 نفر به  جهت ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه و 16 نفر نیز ناشی از حوادث غیر عمد و حوادث کارگاهی شناسایی شده اند.
 
الله بخش نیک نام، مبلغ 433 میلیارد و 618 میلیون و 823 هزار ریال را رقم مورد نیاز 
 برای آزادی این مددجویان زندان کاشان دانست و گفت: آزادی مددجویان بخش مالی نیازمند اعتباری معادل 412 میلیارد و 274 میلیون ریال است.
 
وی،با اشاره به اینکه مددجویان بخش مهریه و نفقه نیز با تامین اعتباری  19 میلیارد و 217 میلیون ریال از رنج حبس نجات می‌یابند وآزاد می شوند افزود: مددجویان بخش حوادث کارگاهی و تصادف نیز با اعتباری حدود دو میلیارد و 127 میلیون ریال می توانند به آغوش خانواده برگردند.
 
به‌گفته‌وی، امیداست با برگزاری جشن گلریزان امسال ومشارکت مردم نیکوکار و نوع دوست، بخش زيادي از اعتبارات اين جرائم غير عمد تامین شده و مددجویان به فضای جامعه و کانون گرم خانواده هایشان برگردند.
 
رییس زندان کاشان، آزادی 44 زندانی در سه ماه اول سال را که به دلیل ناتوانی از پرداخت 20 میلیارد و 197 میلیون 880 هزار ریال در زندان کاشان بودند یادآورشد و گفت: این مددجویان با پرداخت 14 میلیارد و 676 میلیون و 688 هزار و گذشت شاکیان به مبلغ حدود پنج میلیارد و 521 میلیون و 192 هزار ریال آزاد شدند.
 
نیک نام اظهار داشت:17 نفر از محکومان مالی نیز به دلیل ناتوانی از پرداخت سه میلیارد و 926 میلیون و 975 هزار ریال طی این مدت به زندان کاشان معرفی شدند که با پرداخت این مبلغ، قبل از ورود به زندان،  به آغوش خانواده بازگشتند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.