یک رأس بره آهو و 60قطعه ماهی از متخلفین شکار وصید غیر مجاز در سرپل ذهاب کشف و ضبط شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهرام مظفری زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب  گفت: در پی گزارش واصله از طرف همیاران و دوست داران محیط زیست در خصوص اقدام یکی  از شهروندان به شکار و زنده گیری یک راس بره آهو و تلاش ای جهت انتقال و فروش بره آهو صید شده در کشور عراق ، بلافاصله مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این واحد با اخذ مجوز ورود به منزل از دادستان این شهرستان و با همکاری و همراهی نیروی انتظامی به محل مورد نظر مراجعه نمودند.
 
وی گفت: در نهایت موفق به کشف و ضبط یک راس بره آهو از منزل متخلف گردید که در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیده است.


مظفری زاده افزود: در پی گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت به یک اکیپ صیاد غیر مجاز برخورد نموده که با استفاده از یک دستگاه ژنراتور (موتور برق) اقدام به صید غیر مجاز تعداد 60 قطعه ماهی رودخانه ای نموده بودند. وی افزود: در این راستا سه نفر متخلف دستگیر و با واریز ضرر و زیان متعلقه جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند .
 
 
وی ازعموم مردم خواست در راستای حفظ وحراست از گونه های جانوری این شهرستان، درصورت برخورد باهرگونه تخلف محیط زیستی مراتب را به این اداره گزارش نموده تا دراسرع وقت با متخلفان برخورد قاطع گردد.
 
انتهای پیام/ز
     
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.