مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: برنامه های هفته محیط زیست امسال با شعار "من با طبیعتم" برگزار می شود و پاکسازی مناطق تحت مدیریت در سراسر استان که از برنامه های مصوب این اداره کل در هفته محیط زیست است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامحسین کاظمی هدف از اجرای این برنامه را فرهنگ سازی در راستای اصلاح رفتار مردم در قبال محیط زیست، دانست و گفت: فرهنگ آشتی با طبیعت و محیط زیست باید به عنوان یک میراث ماندگار در جامعه ما به درستی نهادینه شود تا بتوانیم این امانت الهی را حفظ و به آیندگان هدیه کنیم.

وی همچنین نقش رسانه ها را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: هر چقدر افراد جامعه نسبت به این مسائل حساس تر و آگاه تر باشند، پاکیزگی و سرزندگی طبیعت بیشتر شده و همین سرزندگی و شادابی به مردم باز خواهد گشت. کاظمی افزود: برنامه های پاکسازی به طور مداوم با همکاری پرسنل محیط زیست و دوستداران طبیعت برگزار می گردد.
 
وی در پایان از عموم گردشگران خواست از ریختن زباله های خوراکی و به ویژه پلاستیک های فریزر و یکبار مصرف در طبیعت جداً خودداری کنند تا شاهد طبیعتی زیبا و عاری از هرگونه زباله  در سطح استان باشیم.
 
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.