دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: خیران مراغه‌ای 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک مالی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دلداری دادستان عمومی و انقلاب مراغه در شانزدهمین جشن حمایت خانواده‌های زندانیان گفت: در یک سال گذشته خیران مراغه‌ای برای خانواده‌های زندانیان 10 میلیارد ریال کمک کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه 400 خانواده زندانی مراغه و عجب‌شیر از سوی این انجمن حمایت مالی می‌شوند، افزود: انجمن حمایت زندانیان مراغه در حمایت از خانواده‌ها و ایجاد اشتغال برای زندانیان در رتبه هفتم کشوری قرار گرفته است.
 
دلداری افزود: از طریق کارگاه‌های ایجاد شده از سوی انجمن حمایت زندانیان مراغه در داخل زندان برای 150 نفر شغل ایجاد شده است.
 
دادستان مراغه اضافه کرد: در یک سال گذشته با کمک 3 میلیارد و 300 میلیونی خیران  37 زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند.
 
دلداری افزود: از طریق انجمن حمایت زندانیان در طول سال برای خانواده‌های زندانیان مستمری، مواد غذایی و جهیزیه تهیه می‌شود.
 
امام جمعه مراغه نیز در این مراسم گفت: خیران مراغه‌ای در تمام کارهای خیر پیشقدم و برای دستگیری از نیازمندان همت بالایی دارند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی پورمحمدی گفت: کمک و دستگیری از خانواده‌های نیازمند عبادت و جمع کردن توشه برای آخرت است.
 
وی افزود: کمک به خانواده‌های زندانیان خوشحال کردن کسانی است که سرپرست خانواده دچار مشکل شده‌اند و در زندان بسر می‌برند.
 
عضو خبرگان رهبری گفت : اگر از خانواده‌های زندانیان حمایت نشود آنها در مسیر زندگی دچار مشکل شده و سازمان خانواده‌هایشان از هم می‌پاشد.
 
وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان عامل برکت زندگی، آرامش روحی و افزایش نعمت‌های الهی بربندگان و حل مشکل نیازمندان است.
 
در پایان این مراسم از خیران نمونه انجمن حمایت زندانیان مراغه تجلیل و قدردانی شد.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
وضع مالی من خوب نیست اجاره نشینم الان چهار سال پیش خودم تصادف کردم خونم فروختم بدم به طرفم ولی راضی نشود یک هفته رفتم بیمارستان سه هفته رفتم خونه اش آخرش شکایت کرد منو دادبه زندان پسر الان خونم رفته لطفا کمک کنید بخدا به جونه که پسرم زندان اتفاقی بیایدمنزل من به خدا پول نان خوردنم ندارم پسرم هم پشیمانه هفتاد میلیون هشتاد ودومیلیون چهارده هزار دیه امد خودش با بیست میلیون رضایت میده ولی من پول ندارم شهادت شهود اعلام نمودم نوشته رای دادگاه به پرداخت هر ماه یک درصد دیه کامل و بیش پرداخت مبلغ دوبیست میلیون الان تجدید نظر دادن ولی من پدر این پسر هستم بیکار هستم الان سه ماه نشتم خونه کار نیست برام پسر من هم کارگر هست از شما تشکر میکنم رسیدگی به این پرونده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام پسرم در زندان مراغه هست به خاطر دعوا در زندان مراغه میباشد کمک از شما خاستارم
آخرین اخبار