برای نخستین بار در کشور طرح ملی وقف قران دراستان یزد اجرامی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اجرای طرح ملی وقف قران برای نخستین بار در کشور خبر داد.

حجت الاسلام زارع زاده ویژه برنامه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را مهمترین برنامه این ماه سازمان دانست و افزود این برنامه با هدف تقویت باورها و اعتقادات و بهره گیری بیشتر از این ماه در حال اجراست و طی این برنامه از 45 مبلغ برای پاسخ‌گویی مسائل شرعی، مشاوره خانواده و امور تربیتی در 11 خیمه ی معرفت استفاده  می‌شود. 

وی گفت : در این طرح که به دلیل کمبود قرآن در مساجد برگزار می شود مردم میتوانند با پرداخت هزینه تمام شده ی  یک تا چند قرآن وقف نامه ی  آن را پر کرده و وقف مسجد کنند و هزینه ی دریافتی آن دوباره صرف چاپ قرآن می شود.

زارع زاده در ادامه ی تشریح برنامه های این ماه مبارک از حضور احمد شهوات و احمد سید قاری برجسته ی مصر ی در روزها ی آینده در استان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه وقف در اسلام مورد اهمیت بسیار خاص قرار گرفته، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 18 وقف جدید در استان یزد به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد 50 درصدی روبرو بوده است.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: خوشخبتانه مردم استان یزد نگاه خوبی به وقف و اهمیت آن دارند و همه ساله شاهد وقف‌های جدید و خوبی از طرف آنها هستیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.