پروژه مسجد دانشکده علوم قرآنی میبد با حضور امام جمعه میبد، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سید مصطفی موسوی، رییس دانشکده علوم قرآنی میبد در این مراسم از روند ساخت و آماده سازی مسجد دانشکده گزارشی ارائه و اظهار کرد: پروژه مسجد این دانشکده سال ۹۳ توسط مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی زاده و آیت الله اعرافی کلنگ زنی شد.

وی افزود: با بهره برداری از زیرزمین این مسجد در سال ۹۴ اقامه نماز و همین طور فعالیت های فرهنگی دانشجویان این دانشکده نیز در این مکان شروع شد و پس از شروع فعالیت در طبقه تحتانی، طبقه بالا نیز آماده ساخت شد که با کمک های خیری و همین طور کمک های متمرکز سازمان اوقاف و امور خیریه توانستیم ساخت و ساز مسجد را ادامه دهیم.

موسوی گفت: در روند ساخت این پروژه حدود ۴۰۰ میلیون تومان از خیران و همچنین ۷۰ میلیون تومان از طرف سازمان اوقاف مساعدت شده که برآورد ما جهت تکمیل پروژه هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان است که ان شاءالله با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و خیران به بهره برداری کامل خواهد رسید.

آیت الله اعرافی، امام جمعه میبد نیز در این مراسم  پیرامون اعجاز قرآن و گرامیداشت سالگرد ارتحال خمینی کبیر (ره ) پرداخت و از دست اندرکاران ساخت پروژه مسجد دانشکده علوم قرآنی و همچنین خیران نیک اندیش تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می شود اهدای هدایا و تقدیر از خیران و دست اندرکاران ساخت مسجد دانشکده علوم قرآنی، اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله اعرافی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

پروژه مسجد دانشکده علوم قرآنی میبد روز گذشته با حضور آیت الله اعرافی، امام جمعه میبد، حجت‌الاسلام و المسلمین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، فرماندار میبد و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.